People
GLI修了生 修士課程学生一覧
-
シバンダ スペンサー
- 卒業時期
- 2019/03/24
- 国籍
- ジンバブエ
- 指導教員
- ガスパラトス アレックス
- 論文内容
- CONSERVATION AGRICULTURE (CA) ON SMALLHOLDER FARMERS IN ZIMBABWE: FACTORS OF ADOPTION AND POSSIBLE SUSTAINABILITY IMPACTS
-
ラキブ エムディ アブドゥル
- 卒業時期
- 2018/09/24
- 国籍
- バングラデシュ
- 指導教員
- 佐々木 淳
- 論文内容
- EVALUATION OF GROUNDWATER QUALITY, HUMAN HEALTH IMPACTS AND POPULATION MIGRATION RISK IN THE SOUTHWEST COASTAL PART OF BANGLADESH
-
イリオプロス ニコラオス
- 卒業時期
- 2018/09/24
- 国籍
- ギリシャ
- 指導教員
- ESTEBAN Miguel
- 論文内容
- TRANSITION TO A SMARTER ENERGY GRID: INSIGHT ON RESIDENTIAL ENERGY CONSUMER’S INTENTIONS TO ADOPT DEMAND SIDE MANAGEMENT AND DISTRIBUTED ENERGY RESOURCES
-
ワン ビンギュ
- 卒業時期
- 2018/08/24
- 国籍
- 中国
- 指導教員
- 小口 高
- 論文内容
- DEVELOPING AN INTEGRATED STUDY ON SIMULATING IMPACT OF OVER-GRAZING ON GRASSLAND DEGRADATION ——A CASE STUDY IN THE HEIHE RIVER BASIN, CHINA
-
兪 双穎
- 卒業時期
- 2018/08/24
- 国籍
- 中国
- 指導教員
- 福永 真弓
- 論文内容
- WHAT POSSIBLE TRANSFORMATIVE VALUES NATURE EDUCATION CAN PROVIDE TOWARDS A SUSTAINABLE SOCIETY? A CASE STUDY OF YUNNAN ZAIDI NATURE EDUCATION CENTRE IN CHINA
-
別所 あかね
- 卒業時期
- 2018/08/24
- 国籍
- 日本
- 指導教員
- 横張 真
- 論文内容
- ROLES OF URBAN AGRICULTURE FOR FOSTERING SOCIAL INCLUSION OF IMMIGRANTS: CASE STUDY OF BLACK CREEK COMMUNITY FARM IN TORONTO, CANADA
-
バレンズエラ ヴェン パオロ ブルーノ
- 卒業時期
- 2018/08/24
- 国籍
- フィリピン
- 指導教員
- ESTEBAN Miguel
- 論文内容
- EXPOSING UNDERLYING RISK: DISASTER RISK AWARENESS IN INFORMAL COASTAL SETTLEMENTS WITH LOW DISASTER THREATS
-
パディラ ミシェル アドリアン トリグエロ
- 卒業時期
- 2018/08/24
- 国籍
- フィリピン
- 指導教員
- 浅見 泰司
- 論文内容
- ASSESSING THE INFLUENCE OF FACTORS ASSOCIATED WITH THE VARIATIONS IN THE ABILITY TO MAKE PROGRESS IN CLIMATE-SENSITIVE LAND-USE PLANNING OF THE MUNICIPALITIES IN METRO MANILA, PHILIPPINES: AN EARTH SYSTEM GOVERNANCE CASE STUDY
-
テア ヘン シュウ
- 卒業時期
- 2018/08/24
- 国籍
- マレーシア
- 指導教員
- 鈴木 綾
- 論文内容
- DEBUNKING SMALLHOLDER RESOURCE USE IN THE MALAYSIAN PALM OIL INDUSTRY
-
クィン ユアンユアン
- 卒業時期
- 2018/08/24
- 国籍
- 中国
- 指導教員
- 味埜 俊
- 論文内容
- SYSTEM ANALYSIS FOR DECISION-MAKING IN E-COMMERCE PACKAGING LOGISTICS: CASE STUDY IN CHINA